Sista chansen att lista 00-talet

Jag tänkte inte lista hur många böcker jag har läst i år eller hur många sidor. Om intew någon uttryckligen ber om det.

Istället tänkte jag påminna om att det är sista chansen att lista de tio bästa böckerna som getts ut (som du läst) under 00-talet. Imorgon sammanställer jag listorna.

Listat hitills:
Tekoppen
Butter tar ordet
Lyrans Noblesser
Lilla O
Holly Hock
Ett hem utan böcker
Om böcker som jag hunnit läsa
Bokbabbel
Och så min egen lista

Om det är någon jag har missat, eller glömt, så hör av er!

Kommentera

