En Prag-magisk bonusbok

11 Jun

IMG_20130611_151433

När jag skrev mitt blogginlägg om Tema: Magiska Prag härom dagen så fick jag ett väldigt intressant tips från Emelie: Michal Ajvaz ”En annan stad”. Antikvariat, parallella världar, absurdism och magisk realism. Låter inte det som ett utmärkt tillskott till temat?
Turligt nog fanns boken inne på jobbet och bara väntade på att få bo hemma hos mig under sommaren (yay sommarlån!), så nu är den officiellt en del av temat. Får se bara om jag hinner läsa även den innan resan eller om den får vänta tills jag har hunnit hem igen.

2 svar to “En Prag-magisk bonusbok”

  1. Böckerx3/Metta 11 juni 2013 at 18:26 #

    Åh den är jättebra!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 76 andra följare