Signerat

19 Jun

En annan fördel med att köpa begagnat (förutom priset och att man kan få tag i utgångna böcker) är att man helt ovetandes kan råka köpa en signerad bok.
And all the fangirls say: ”squeee!”

16 svar to “Signerat”

  1. Lingonhjärta 19 juni 2012 at 21:53 #

    Hahaha! Blev SÅ avis nu :D HURRA! (Och nu blev det rusning till Better World Books kan jag tänka mig:D)

    • bokstävlarna 21 juni 2012 at 11:43 #

      Haha! Jag blev åtminstone ännu mer sugen på att köpa böcker där. :D

  2. Micke 20 juni 2012 at 06:34 #

    Jag köpte the Forever War av Joe Haldeman och fick den signerad, kul bonus till en bra bok :)

  3. Helena 20 juni 2012 at 13:14 #

    Squeee! Also: en bok mindre att släpa med till Uppsala. Mvh Pragmatisk fangirl :-D

    • bokstävlarna 21 juni 2012 at 14:36 #

      Haha, helt sant! Då har jag bara fem böcker att släpa med dårå … ;)

  4. Eva-L 20 juni 2012 at 16:02 #

    Mitt jobbiga är att jag köpte den där boken, när den gick att köpa, men lånade ut den och får inte tillbaka den. Men, jag vet att boken finns i Uppsala så jag kanske ska kombinera ett tillbakatagande med signering den 8 september!

    • bokstävlarna 21 juni 2012 at 14:53 #

      Alltså, det är sånt där som fått mig att sluta låna ut böcker. Alltför många böcker som lånats ut under åren som aldrig har kommit till rätta igen …

  5. Anna(med näsan i en bok) 20 juni 2012 at 22:31 #

    Häftigt!

  6. Anna 21 juni 2012 at 12:39 #

    Fast man kan ju inte låta bli att undra vad det är för galning som gjort sig av med den där boken.

    • bokstävlarna 21 juni 2012 at 15:10 #

      Av dedikationen att döma är det någon Sarah som är galningen. Fast jag klagar inte.

      • Lingonhjärta 21 juni 2012 at 23:20 #

        Man kan hitta riktiga guldklimpar på BWB. Mitt exempel av Walking the Moon var ett helt orört biblioteksexemplar som legat och dammat på ett lager någonstans. Har också hört talas om fler som fått signerade böcker som jag är sjukt avis på :)

        • bokstävlarna 23 juni 2012 at 13:32 #

          Orört exemplar låter ju iofs väldigt bra det med, Mitt var i hyfsat skick, men jag köper rätt mycket begagnade böcker så jag bryr mig inte så mycket om sånt.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 78 andra följare